[TYPO3-UG Dutch] Laatste dag voor early bird registratie TYPO3 Gebruikersdag 2010

Ric van Westhreenen | alterNET Internet BV ric at alternet.nl
Wed Jun 2 14:52:19 CEST 2010

Hi Sander,

Het programma is nagenoeg af. We moeten nog van een aantal sprekers de
exacte titel krijgen. Voor het einde van de week en anders begin van de week
verwacht ik dat we het programma online hebben inclusief uren schema. Nu
geven we een soort voorzetje wat mensen kunnen verwachten.

Het zou overigens helpen als de twee developers een outline aanleveren met
de titel die zij in hun presentatie willen neerzetten. Dat kan via:
http://www.t3ug.nl/aanmelden/spreker/. Kun jij ze aansporen :)? Dan zorgen
we dat dit goed wordt neergezet.

<http://www.t3ug.nl/aanmelden/spreker/>(geldt dus ook voor andere sprekers
die dit nog niet hebben gedaan).

Gr. en dank alvast!

Ric
P.S. aanmelden voor de TYPO3 gebruikersdag kan nog steeds:
http://www.t3ug.nl/aanmelden/bezoeker/

<http://www.t3ug.nl/aanmelden/bezoeker/>
Op 2 juni 2010 14:11 schreef Sander Vogels (TYPO3.nl) <sander at typo3.nl> het
volgende:

> Rik,
>
> Kun je er ook bijzetten wie de sprekers zijn? De twee developers van
> Netcreators die door de organisatie waren gevraagd een voordracht te houden,
> herkennen hun eigen bijdrage niet.
> Ik ben sowieso benieuwd wie er allemaal praten en welk niveau we kunnen
> verwachten!
>
> Hartelijke groet,
> Sander

Met vriendelijke groeten, kind regards,

drs Ric van Westhreenen

alterNET Internet BV

=> nieuw project online: www.cnvvakmensen.nl

=> ontvang onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van ontwikkelingen op het
gebied van TYPO3, internationale domeinen en zoekmachine marketing:
www.alternet.nl/?477

t.078 635 1200 / intern nummer: 103
f. 0848 34 9697
e. ric at alternet.nl
m. 064 808 6196
w. www.alternet.nl
KvK nr.: 23092865

Disclaimer:
This message (including any of its attachments) may contain
confidential and/or privileged information. If you are not the
intended recipient, please notify the sender immediately by e-mail or
telephone +31 (0)78 6351200 and delete this message from your system.
Any disclosure, distribution, copying or printing of this message is
strictly prohibited unless otherwise stated. You are advised to carry
out a virus scan before opening any attachments as we do not accept
any liability whatsoever for any damage sustained as a result of any
software viruses.

! Please consider the environment before printing this e-mail !