[TYPO3-UG Dutch] Spook template van tt_news - of - waar vind ik die template?

Daniel Doesburg | Doesburg.biz daniel at typo3-nl.eu
Wed Jul 7 14:35:28 CEST 2010

Hoi Jacco,

Dank voor je antwoord. Erg leerzaam, maar toch niet wat ik zoek (denk
ik). Ik kan me namelijk niet voorstellen dat een algemeen object uit se
eige classes gebruikt als: news-single-timedata en news-single-item.
En er ook nog even een back-button aan plakt. Nee, ergens staat de een
of andere regisseur die vertelt dat een record uit de tt_news tabel
netjes de juiste HTML-template moet aantrekken.

Maar waar staat die regisseur?

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg