[TYPO3-UG Dutch] Spook template van tt_news - of - waar vind ik die template?

Jacco van der Post jacco at id-internetservices.com
Wed Jul 7 13:56:50 CEST 2010

Op 7-7-2010 1:33, Daniel Doesburg | Doesburg.biz schreef:
 > krijg ik de bekende lay-out van de standaard template

Hoi Daniel,

Je stukje code maakt volgens mij helemaal geen gebruik van templates
maar van de algemene eigenschappen van renderObj die bepalen hoe de
records wordt weergegeven. Je zult dan deze eigenschappen moeten
aanpassen in je stukje code.
Zie CONTENT [1]

Wil je gebruik maken van een template dan is het sneller en misschien
handiger om je libje of je content stukje de eigenschappen van de plugin
mee te geven door dit object te copieren.

Dus eenvoudigweg mijnlibje < plugin.tt_news
Zie bovenaan [2]

grt Jacco

[1]
http://typo3.org/documentation/document-library/core-documentation/doc_core_tsref/4.3.2/view/1/7/