[TYPO3-UG Dutch] Backend traag

Ries van Twisk typo3 at rvt.dds.nl
Thu Jul 1 14:15:38 CEST 2010

On Jul 1, 2010, at 6:08 AM, Rik wrote:

> Helaas, APC staat al aan, en werkt naar behoren. Geen winst op dat
> vlak te
> behalen, en ook js & plaatjes worden al gecached, en zijn niet de
> reden voor
> de lange laadtijd. Het is echt de script-tijd die de bottleneck is
> momenteel.
>
> Enfin, misschien moet ik maar eens de boel kopiëren naar een server
> met
> xdebug om even een profiler op de code te laten draaien, wellicht
> geef dat
> nog wat inzicht.

Wat ik eerst even zou doen is via firefox en firebug -> net -> all
even kijken wat precies traag laad.

Ten tweede, waar ik zelf eens een keer ben ingetumelt is dat ik
mijn browser cache uit had staan (wegens testen) en later vergat deze
weer aan te zetten.

Je zou ook even je DNS voor de zekerheid moeten controleren, op
deze zitten ook timeouts waar je nog wel eens last van kunt hebben.

Ries

- Join us on #TYPO3 on freenode | irc://chat.freenode.net/#typo3

tags: Freelance TYPO3 Glassfish JasperReports JasperETL Flex Blaze-DS
WebORB PostgreSQL DB-Architect
email: ries at vantwisk.nl        web:   http://www.rvantwisk.nl/
skype: callto://r.vantwisk