[TYPO3-UG Dutch] ldap

Jos Schipper [netcreators] jos at netcreators.com
Thu Jan 28 14:35:40 CET 2010

Hallo Rik,

Zelf heb ik een aantal keer gewerkt met eu_ldap.
Ondanks dat deze verouderd is werkt deze nog steeds prima. (in 4.2.x <.
In 4.3 nog niet getest)

Groeten,
Jos

--
Met vriendelijke groet,

Jos Schipper
TYPO3 Consultant/Certified TYPO3 Integrator

TYPO3 Developer gezocht, lees de vacature online:
http://www.netcreators.com/over-netcreators/vacatures/

e: jos at netcreators.com
t: 026-442 4238
i: www.netcreators.com