[TYPO3-UG Dutch] SEO & Typo3

Arjan D arjanduijkers at gmail.com
Thu Jan 28 08:42:54 CET 2010

Hi List,

Hier even een vraag die misschien niet al teveel met typo3 te maken heeft
maar toch denk ik dat jullie mij wel verder kunnen helpen.

Via typo3 heb ik per pagina bij de metatags het description en keyword veld
ingevuld.
Als ik nu bijvoorbeeld bij altavista en yahoo kijk dan sta ik vaak wel in de
top 10 maar geeft hij onder de titel niet de description weer
die ik via typo3 heb ingevult en ja (ik roep deze velden via typoscript ook
aan) ;-)

Ben ik nog wat vergeten te doen om dit voor elkaar te krijgen?
En wanneer hij dus wel die description weer zou geven, dan blijft de
zoekmachine nog steeds hetzelfde zoeken als dat hij nu doet?
zodat ik wel in de top10 blijf staan?

Bij Google heb ik dit effect nog niet behaald. Daar blijft hij de oude
website weergeven met urls van het oude cms....

Ben benieuwd naar jullie reacties.

Groeten,
Arjan