[TYPO3-UG Dutch] Kan Typo3 dit (4 vragen)?

Harry Bos harry.bos at zonnet.nl
Wed Jan 27 19:19:16 CET 2010

Dag Lijst,

Long time no see, ben weer aan het knutselen geslagen..
Ik ben op zoek naar de volgende functionaliteiten, zit dat in Typo3 of
een extensie? Na zoeken houdt ik nog maar 4 vragen over.

1. Email notificatie bij nieuwe of gewijzigde content, dus een soort
Alert me

2. Personalisatie (door gebruiker), bezoeker kan zelf inhoud voorpagina
instellen, soort iGoogle

3. What’s new (op basis van last login of laatste website bezoek)

4. Automatisch account disable, dus na elke x weken krijg je automatisch
verzoek

THNX,
Met vriendelijke groet,
  - Harry -