[TYPO3-UG Dutch] callback mail FORM in Typoscript werkt niet!

Idar Creative mail at idar.nl
Tue Jan 19 14:44:51 CET 2010

Enne komt er de volgende probleem:

eerst had ik  lib.callback  = FROM, waardoor ik de volgende parameters kon
meegeven:
lib.callback.params.input = onblur="restoreBox(this);"
onfocus="clearBox(this);"

Maar aangezien ik Jacco suggestie heb gevolgd. (lib.callback  = RECORDS)
kan ik de parameters niet meer toevoegen.

Hoe kan ik voor die specifieke object de parameters toch toevoegen?

In "tt_content.mailform.20" is ook niet handig, want komt het bij alle
formulieren terecht.Wat  ik niet wil.

groet,
Idar

"Idar Creative" <mail at idar.nl> schreef in bericht