[TYPO3-UG Dutch] callback mail FORM in Typoscript werkt niet!

Idar Creative mail at idar.nl
Tue Jan 19 13:21:55 CET 2010

Jacco,

Dat klopt FORM is idd geen extern plugin,
maar ik bedoelde dat Powermail een extern plugin was..
Maar goed, heb het opgelost!
(Door jou eerder bericht goed na te lezen, haha!)

Ik vind het wel raar/ frapant dat via Typoscript het niet werkt!

(ps: ja, mailtje in install tool werkt!)

groet,

Idar

"Jacco van der Post" <jacco at id-internetservices.com> schreef in bericht
news:mailman.19301.1263902210.615.typo3-ug-dutch at lists.typo3.org...