[TYPO3-UG Dutch] verkeerde inhoud powermail formulier

Arjan D arjanduijkers at gmail.com
Tue Jan 19 13:23:25 CET 2010

Hi List,

Ik heb zojuist mijn gemaakte website online gezet en nu wilde ik nog even
een powermail formulier testen.

De eerste keer dat ik heb verstuurde kreeg ik de correcte info terug.
Daarna wilde ik hem in ie6 testen en kreeg ik wel een mail in mijn inbox
maar met een andere titel en inhoud?
ipv de informatie uit de 3 velden die men in kan vullen kreeg ik deze regel
terug: "Dit is een mail form vanaf de website".

Vervolgens ging ik weer terug naar ie8 en nu kreeg ik hetzelfe regeltje
terug???

Wat kan hier aan de hand zijn? Is dit een beveilinging van powermail tegen
spam vanaf 1 ip adres of is er wat anders aan de hand?

Groeten,

Arjan