[TYPO3-UG Dutch] contact formulier

dick hoogendijk dick at nagual.nl
Sat Jan 16 21:25:09 CET 2010

Sinds het in gebruik nemen van TYPO3 heb ik eht T3 contact formulier in
gebruik met de volgende tekst:

dit contact formulier.</p>

|formtype_mail = submit | Verstuur
|html_enabled=hidden | 1
|subject=hidden| msg via de nagual

Niks bijzonders dus. Ik heb ook niet de behoefte aan iets groters,
MAAR.. sinds het in gebuirk nemen van TYPO3-4.3.1 word ik plat
gebombadeerd met valse berichten (een of andere bot waarschijnlijk, maar
voordien kwam dit zelden voor en nu tientallen per dag. Dat is niet
leuk. Kan dit komen door de update naar 4.3.1 ? Moet ik nu beter omzien
naar een andere email optie? Welke?
Bij voorbaat dank voor de tips.