[TYPO3-UG Dutch] xml in na wijziging TV niet aangepast

HocomAdvies (Wiechert Hooghwinkel) info at hocom-advies.nl
Fri Jan 15 18:26:36 CET 2010

Ik ben met een template aan het stoeien waarbij ik via TV een TypoScript Object Path aan een bepaalde div heb gekoppeld.
Met de bedoeling tt_news latest dan op alle pagina's te krijgen.
Na wat verschillende opties geprobeerd te hebben viel het me op dat de xml na een wijiging van de TypoScript Object Path in TV niet aangepast wordt? Na elke wijziging leeg ik de cache maar dat heeft blijkbaar geen invloed. Is dit een bestaand probleem in TV of doe ik ergens nog iets verkeerd. Wat op deze manier kun je soms lang zoeken voor het kwartje valt!
Ik gebruik de laatste versie van TV in combinatie met 4.3.0 :)

Met vriendelijke groeten,
Wiechert