[TYPO3-UG Dutch] Probleem met chinese tekens

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Fri Jan 15 16:39:18 CET 2010

Hoi Rutger,

Sorry, dan stopt het voor mij ook op dit moment.
Misschien dat Piet Roorda er wat zinnigs over kan zeggen. Hij is
uitgebreid met niet westerse talen in de weer (geweest).
Of Andreas Becker. Een Duitser die in Thailand woont en daar een TYPO3
bedrijf heeft. Hij bouwt daar o.a. voor de UNESCO. Emailadressen vind je
in de mailinglijsten.

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg