[TYPO3-UG Dutch] IE8 Compatibility mode ;-(

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Tue Jan 12 14:31:55 CET 2010

Even voor mijn begrip:

Jordan had het toch over de Backend?
En de oplossing "van Ben" is toch (alleen?) voor de Frontend?

Waarbij ik moet zeggen dat in beide gevallen ik geen probleem heb met de
aangegeven oplossing.
Zoals ik ook van niemand een protest gehoord heb over het feit dat van
tijd tot tijd workarounds voor Firefox ingebouwd worden.

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg