[TYPO3-UG Dutch] Login problemen in Internet Explorer

Eduard Renger eduard at renger.info
Tue Jan 12 11:50:43 CET 2010

Hoi Joris en Felippe,

ik had dit probleem ook plotseling vanaf 1 januari in een van mijn sites.

De oplossing bleek hem voor mij te zitten in de cookieDomain instelling in
de install tool. Ik had deze aanvankelijk www.domeinnaam.nl gezet, maar dat
werkte dus alleen voor firefox en safari. Toen ik het veranderde naar
.domeinnaam.nl (let op de . voor de domeinnaam) werkte het ineens wel.

$TYPO3_CONF_VARS['SYS']['cookieDomain'] = '.domeinnaam.nl';
toevoegen aan localconf.php kan natuurlijk ook :)

Hoop dat dit helpt.

Hartelijke groet,
Eduard Renger