[TYPO3-UG Dutch] powermail error (ERROR: Content Element type "powermail_pi1" has no rendering definition!)

Arjan D arjanduijkers at gmail.com
Mon Jan 11 08:30:07 CET 2010

Goedemorgen List,

Ik heb mijn site op een andere server gezet en kan nu de contentelementen
bewerken.
Nu treed er alleen een ander probleem op met de extentie powermail.

Overal waar ik gebruik maak van powermail krijg ik het volgende bericht:

*ERROR:* Content Element type "powermail_pi1" has no rendering definition!

Iemand een idee waar dit mee te maken heeft en hoe dit op te lossen is?

Het rare is dat powermail het op de andere server gewoon wel helemaal deed?

Groeten, Arjan