[TYPO3-UG Dutch] Ext manager Typo3 4.3.0 verdwenen

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Mon Jan 11 00:55:46 CET 2010

Hoi René,

Ik zou het zoeken in het geheugen (php.ini) of in de cache.
In de install tool heb je een optie om de instellingen van de BE-isers
schoon (=leeg) te maken. Dit zou je ook kunnen proberen.
In plaats van via de install tool zou je ook met phpMyadmin het uc veld
van jezelf kunnen legen. Krijg je ook geen commentaar van andere
BE-users. :-)

Succes.

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg