[TYPO3-UG Dutch] Powermail en Postfix

Jordan van Bergen jordanvanbergen at gmail.com
Sun Jan 10 14:46:31 CET 2010

Wij maken gebruik van powermail/postfix (in combinatie met courier en
cyrus) en dat gaat gelukkig allemaal goed. Datgene wat je hieronder
schrijft heb ik wel bij iemand anders ook gezien die ISPConfig
gebruikt.

Eigenlijk geldt dus dat de spamassasin die via ISPconfig gebruikt
wordt voor anti-spam etc. berichten als spam ziet waardoor ze nooit
aankomen. Het kwam er bij die kennis van ons op neer dat sommige mails
wel aankwamen maar mails voor een bepaalde domeinnaam @ietsiets.nl
niet. Zorg dat je de anti-spam regels per domeinnaam controleert en
goed instelt. Zet het om te beginnen maar eens helemaal uit voor die
domeinnamen waar het nu niet lijkt te werken. Komt de email dan wel
aan dan weet je genoeg.

Groeten,
Jordan van Bergen