[TYPO3-UG Dutch] Powermail en Postfix

Joost van Berckel [Content Online] typo3 at contentonline.nl
Wed Jan 6 14:28:38 CET 2010

Hallo allen,

Allereerst iedereen de beste wensen. Dat het een goed TYPO3 jaar mag worden.

Heeft iemand Powermail werkend met als Mail Transport Agent
gebruikmakend van Postfix in plaats van sendmail?

Powermail stuurt namelijk geen mailtjes meer uit. Zowel inbox als spam
folder blijven leeg. Open_basedir en php.ini en dergelijke staan goed
ingeteld.

Ik krijg geen foutmelding in mijn /var/log/maillog en ook niet in
error.log van betreffend domain.

Versturen en ontvangen gaat goed via command line en TYPO3 Install Tool.
Ik maak gebruik van ISPconfig3

Wie o wie maakt mijn dag een goed begin van 2010?

Mvg

Joost van Berckel