[TYPO3-UG Dutch] Kan niet posten op de calender lijst

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Sat Jan 9 08:25:12 CET 2010

Wie herkent dit?

Thunderbird gebruik ik als newsreader. En tot nu toe ging dat prima. Ik
ben overgestapt naar de nieuwste beta en nu kan ik op *sommige*
mailinglijsten niet meer posten. Op deze lijst gaat het goed. Zowel een
nieuwe posting als een antwoord geven geen problemen. Maar op bv de
mailinglijst van de calendar krijg ik de melding:

Deze account ondersteunt alleen e-mailontvangers. Doorgaan zal
nieuwsgroepen negeren.

Is dit iets waarbij ik de reden/oorzaak/schuld aan mijn kant moet
zoeken? Of is dat een minder goede instelling aan de andere kant?

Moet ik een andere reader kiezen of een verantwoordelijke aan de kant
van typo3.org (of zoiets) aan z'n jasje trekken?

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg