[TYPO3-UG Dutch] Problemen met tt_news en cal 1.3

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Sat Jan 9 07:41:40 CET 2010

Hi,

Een vreemd verschijnsel.

Op een nieuwe site heb ik de calendar base 1.3.1 geinstalleerd.
Vanaf dat moment krijgt de url van alle pagina's van de site een
PHPSESSID mee.

Dit verschijnsel wordt ook op de lijst van de calendar gemeld. En de
oplossing ook, nl php.ini aanpassen in:

session.use_trans_sid = 0
session.use_only_cookies = 1

En warempel, als ik dat doe heb ik weer mooie url's.

Maar . . .
Vanaf dat moment gaat het fout met tt_news. Zowel in 2.5 als in 3.

Als je dan een single item aanklikt krijg je altijd hetzelfde item,
ongeacht welk item uit de lijst je aanklikt.

Wat kan ik daar aan doen?

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg