[TYPO3-UG Dutch] Wie heeft er ervaring met de SAV Library?

Erwin Winkel erwin.winkel at planet.nl
Fri Jan 8 20:05:37 CET 2010

Hallo Typo3 GG,
ik heb mijn eerste schreden op het 'extensie-pad' gezet en daarbij gebruik
gemaakt van de SAV Library extension. Deze extensie gebruikt de
'kickstarter' als een configuratie-tool. Er worden dan automatisch diverse
schermen gegenereerd. Ziet er mooi uit. En er is een stap-voor-stap
tutorial. Echter:
Zelfs bij het stap-voor-stap naspelen van de tutorial wil het bij mij niet
(helemaal) lukken. De schermen worden keurig netjes aangemaakt en in eerste
instantie lijkt alles te werken. De 'buttons' doen het en de invoervelden
verschijnen.
Ik krijg steeds twee foutmeldingen:

   1. *This service is temporarily unavailable due to maintenance - please
   come back later.*
   Deze foutmelding komt op het scherm wanneer de plugin in de FE geladen
   wordt.
   2. *Fatal error. You must be authenticated to save these data.
   *Deze foutmelding verschijnt steeds wanneer in de FE een record ge-edit
   is of een nieuw record aangemaakt is en er wordt geprobeerd om dit op te
   slaan. De wijzigingen worden niet opgeslagen.

De velden invullen in de BE gaat wel goed (maar dat is nou net wat ik niet
wil)...
Ik heb al van alles nageplozen maar kan niet vinden waar dit vandaan komt.
Ik zou echt niet weten waar en hoe de 'authentication' moet
plaatsvinden.....

Heeft er iemand weleens 'gestoeid' / gewerkt met de SAV Library? Kan iemand
mij een hint geven waar dit aan kan liggen? Zelfs de extensies die in de TER
staan als example vertonen bovenstaand beschreven gedrag.

Met vriendelijke groeten,
Erwin Winkel

Maatschap Red-Seadog

--
"Time flies like an arrow, fruit flies like a banana!"