[TYPO3-UG Dutch] tt_news pagebrowser skinning

Menno Schreuder mennotypo3 at e-rank.nl
Fri Jan 8 12:15:48 CET 2010

Hi,

ik hoop jullie weer even lastig te mogen vallen met een vraagje over
tt_news...

Ik ben bezig met het skinnen/stylen van de pagebrowser die in tt_news
zit voor de listview. Ik krijg alleen met geen mogelijkheid de
standaard labels van de eerste/vorige/volgende/laatste eruit om ze te
vervangen door html (dus images).
Er staat in de documentatie en op eigenlijk alle hits via google dat
ik in staat zou moeten zijn om via de _LOCAL_LANG.default de values te
vervangen met reguliere HTML, maar dat werkt dus echt niet.
Ik kan wel de value legen en proberen te stylen met een background-
image, maar dat werkt alleen voor de disabled-status van de buttons/
links, maar niet voor de standaard-status (inactive wordt het
genoemd). Hier wordt, bij een lege waarde van het veld in TS, de
pagetitle gebruikt als label (...).

Iemand enig idee hoe dit op te lossen is? Ik heb al wel de Skinnable
Pagebrowser-extensie geprobeerd, maar ook die biedt geen oplossing
voor het vervangen van de inhoud/tekst voor grafische buttons.

Bedankt alvast!

Groet,

Menno Schreuder