[TYPO3-UG Dutch] tt_news geen image resize na update

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Mon Jan 4 21:25:21 CET 2010

Hoi Bart,

De beste TYPO3 wensen voor het nieuwe jaar!

Je verhaal doet me er toch aan denken dat je een tikfoutje gemaakt hebt
(2000 ipv 200 of zo) of dat je die waarden niet op de juiste plaats hebt
ingevuld. Want het schalen op zich gaat blijkbaar wel goed.
Wat je ook nog kunt proberen, maar ik denk daar niet in de eerste plaats
aan, is om de cache zo veel mogelijk te legen.
Via te installtool, je weet wel.
En als je shell toegang hebt kun je ook handmatig de hele typo3temp
directory leeg kieperen.

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg