[TYPO3-UG Dutch] tt_news geen image resize na update

Bart Boeschen Hospers typo3 at ourlastyear.nl
Mon Jan 4 19:18:29 CET 2010

Sinds kort heb ik tt_news geupdate naar 3.0.1 en sindsdien krijg ik het
niet meer voor elkaar om de afbeeldingen van de singleview te resizen.

In de list/lastest view worden de afbeeldingen netjes geresized naar de,
door mij in de plugin ingestelde, 200px. Echter zodra ik door klik naar
het betreffende nieuwsitem wordt de gehele afbeelding getoond. Deze
worden geserveerd vanuit uploads/pics/ ipv fileadmin/nieuws.

Ik heb zowel in de plugin als in de TS constants een maximale breedte
van 200px ingesteld maar het werkt nog niet.

De versie van TYPO3 heb geupdate naar 4.3.0 maar dat heeft helaas ook
niks geholpen.

Heeft iemand enig idee waar het probleem zou kunnen zitten?

Groeten,
Bart