[TYPO3-UG Dutch] Problemen met centreren en menu

Martijn de Vries mahammer at xs4all.nl
Sun Feb 28 21:21:32 CET 2010

Beste TYPO3'ers,

Ondertussen is het gelukt om het goed te centreren! Nu heb ik echter nog het
probleem met het menu.

Ik heb het als volgt opgelost:
/** wrapper **/
div#wrapper {
	width:950px;
	margin:0 auto;
	padding:0;
	position: absolute;
	left: 50%;
	width: 950px;
	margin-left: -475px;
/*	height: 0px;*/
	top: 0px;

Het ging voornamelijk om de laatste 6 regels. :)

Zouden jullie willen helpen met het menu?

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Martijn de Vries