[TYPO3-UG Dutch] probleem met aanmaken BE user

Roel Neumann neumann at xs4all.nl
Sun Feb 28 20:17:56 CET 2010

Hallo,

Ik heb een site gemaakt met een YAML template (van
http://www.t3net.de/dokumentation/yaml-fuer-autoparser.html).De site
gehost bij mittwald.de en doet het. Nu ga ik gweoon de content van de
template vervangen door mijn eigen content.

Maar nu wil ik een extra BE gebruiker aanmaken en het lukt me niet om
die gebruiker een boomstructuur te laten zien.

Als ik geen dbmounts en filemounts toeken, kan hij dan nergens in of
juist overal?

Bij file operation permissions heb ik de eerste drie checkboxes aangekruist.

Ik zoek me een ongeluk, maar kan niet vinden wat ik mis.
Hoe kan ik hem toegang geven?

Groeten,
Roel Neumann