[TYPO3-UG Dutch] Problemen met centreren en menu

Martijn de Vries mahammer at xs4all.nl
Sun Feb 28 19:32:52 CET 2010

Beste TYPO3’ers,

Ik sta voor een merkwaardig probleem met mijn TYPO3 website. Morgen wil ik
mijn nieuwe website lanceren, maar echter krijg ik mijn pagina niet in het
midden op Internet Explorer en werkt het menu niet naar behoren.

De website is als volgt:
http://www.server.mediamere.com/cms/index.php?id=1248

Als ik de website los bekijk in Internet Explorer zie ik hem wel op de
juiste manier, zie hier: http://www.mediamere.com/content/indexcmsv2.html

Weet iemand hoe het kan dat ik mijn website niet in het midden krijg? Ik heb
al meerdere opties geprobeerd, maar niets blijkt te werken. Ook het menu
klapt op een vreemde menu uit en hoort verticaal uit te klappen, maar in
Internet Explorer denkt hij daar heel anders over en klapt hij 2 verticale
uit en dan verder horizontaal. Het lijkt een eenvoudige kwestie, maar ik zit
met de handen in mijn haar.

Ik voeg de template altijd in bij de optie: TEMPLATES à Constant Editor en
dan template (basic) en de CSS op dezelfde manier, maar dan bij content.

Hopelijk zouden jullie mij kunnen helpen en de fout ontdekken!

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Martijn de Vries