[TYPO3-UG Dutch] SEO & Typo3

Henjo Hoeksma hphoeksma at stylence.nl
Thu Feb 25 09:55:49 CET 2010

On 2010-01-28 08:42:54 +0100, Arjan D said:

> Hi List,
>
> Hier even een vraag die misschien niet al teveel met typo3 te maken heeft
> maar toch denk ik dat jullie mij wel verder kunnen helpen.
>
> Via typo3 heb ik per pagina bij de metatags het description en keyword veld
> ingevuld.
> Als ik nu bijvoorbeeld bij altavista en yahoo kijk dan sta ik vaak wel in de
> top 10 maar geeft hij onder de titel niet de description weer
> die ik via typo3 heb ingevult en ja (ik roep deze velden via typoscript ook
> aan) ;-)

> [...]

Hi Arjan,

een van de dingen die je even moet checken, is of de description wel in
de broncode staat. Invullen in TYPO3 betekent niet direct dat dit ook
in de broncode zichtbaar maakt...

Je kunt overigens seo_basics gebruiken om eenvoudig voor meerdere
pagina's deze velden te vullen.

Have fun!

--
Met vriendelijke groet,