[TYPO3-UG Dutch] Problemen met GDlib en TrueType fonts

Daniel Doesburg | Doesburg.biz daniel at typo3-nl.eu
Tue Feb 23 13:02:34 CET 2010

Hoi Jordan,

Ook jij bedankt voor het meedenken en het delen van je instellingen.
Maar wat ik ook probeer, het lukt me niet om de test goed uitgevoerd te
krijgen.

Even resumerend:
PC en laptop (met hele nieuwe verse installatie)
beide Windows 7
beide TYPO3Winstaller en server met xampp van apachefriends
(TYPO3Winstaller geïnstalleerd nadat bleek dat de test onder xampp niet
werkte)
beide TYPO3.4.2.10 en TYPO3.4.3.1
beide ImageMagick en GraphicsMagick (laatste versie - ook oudere versies
geprobeerd)

En het lukt me niet om de laatste test van de grafische testen (5. GD
library functions) goed uitgevoerd te krijgen.

Vraag: Wie heeft onder Windows 7 met een van bovenstaande configuraties
wel goede resultaten bij de betreffende test?

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg