[TYPO3-UG Dutch] Problemen met GDlib en TrueType fonts

Eef Wesselink eef.wesselink at home.nl
Sat Feb 20 12:29:31 CET 2010

Hallo Daniel,

Ik weet niet of dit het antwoord is dat je wil horen...
Persoonlijk heb ik slechte ervaringen met TYPO3 in een windows-omgeving,
maar ja ik werk praktisch alleen met linux.
Ik gebruik windows enkel en alleen om websites in IE te testen en doe dat
gevirtualiseerd op m'n linux machine.

Maar: omgekeerd kan natuurlijk ook, je zou een gevirtualiseerde linux server
kunnen draaien op je windows pc.
Het voordeel hiervan is dat je de test-omgeving vrijwel gelijk aan de
productie-omgeving kunt maken en dus minder risico op verassingen achteraf
hebt.

met vriendelijke groet,

Eef Wesselink
mictoss