[TYPO3-UG Dutch] MP value remain!

Rutger Mik xaser83 at gmail.com
Fri Feb 19 15:17:54 CET 2010

Beste Mensen,

Deze foutmelding krijg ik als ik een pagina open:

Error!
The requested page didn't have a proper connection to the tree-root!
(MP value remain!)

Ik heb op het internet gezocht en heb een aantal ervaren typo3'ers
ernaar laten kijken, maar tot nu toe heeft nog niemand een oplossing
gevonden.

Het is een gevalletje mount-point in mount-point.

Voorbeeld:

Als je deze link bekijkt:
http://hgg-t3.zrgbv.nl/structural-steel-industry/round-tube/

Dan heb je een menu aan de linkerkant.

Als je daarvan een willekeurige machine aanklinkt dan doet deze het
prima. Als je vervolgens een andere willekeurige machine (niet een
subitem) in dit menu aanklikt dan krijg je deze foutmelding.

Het probleem is niet realurl gerelateerd, want zonder geeft hij de fout
ook weer.

Iemand enig idee?
Is dit een bug, een gebrek of een fout van mij?

Met vriendelijke groet,

Rutger Mik