[TYPO3-UG Dutch] reminder naar fe_users en hoe krijg ik een ; csv file?

Martin van der Linden info at elegantchaos.nl
Wed Feb 17 21:40:40 CET 2010

Of en hoe het kan zou ik eigenlijk niet weten.

Maar, volgens mij mag wat jij wil, officeel niet volgens de WPB. Tenzij
deze mensen al klant/relatie van je zijn, of je toestemming hebben
gegeven je zo'n herinnering te sturen.

Eigenlijk ben je mensen dan aan het spammen. Misschien hebben ze zich
wel bedacht namelijk en wilden ze helemaal niet bevestigen.

Weet niet of je hierop zat te wachten, maar bij ons wordt dit soort
zaken momenteel helemaal uitgespit en wilde het toch even melden.

gr,

Martin