[TYPO3-UG Dutch] Hoe compleet is TSref? Hoe compleet moet TSref zijn?

Jigal van Hemert jigal at xs4all.nl
Sun Feb 7 14:40:34 CET 2010

Hoi Daniel,

Daniel Doesburg wrote:
> Dank voor je antwoord. Ja, ik wist het wel te vinden, maar mijn vraag
> was of dat niet in TSref *zou moeten staan*.

Misschien zouden de twee documenten gecombineerd kunnen worden, maar met
de lengte van TSRef zou dat alleen een nog groter document opleveren...

> Kun je bevestigen dat het om die reden uit TSref verdwenen is?

Nee, maar ik kan ook niet bevestigen dat het überhaupt uit TSRef is
verdwenen. Net even gezocht in TSRef versies 3.8, 4.0, 4.1 en 4.2 (toch
handig om een kopietje van de TYPO3 svn lokaal te hebben ;-) ), maar
daar is de term "[else]" niet in te vinden. Wel een paar keer "[global]"
in voorbeelden aangetroffen.

Bij mijn weten heeft het sinds TYPO3 3.8 niet in TSRef gestaan. Maar ik
laat me graag van het tegendeel overtuigen!

Groetjes,
--
Jigal van Hemert.