[TYPO3-UG Dutch] Parse error: syntax error fout

Bart Veldhuizen bart at v-int.nl
Thu Dec 23 14:14:18 CET 2010

Hallo Martijn,

snel antwoord: je kan die *CACHED* files gewoon weggooien en dan kijken
of het probleem opgelost is.

Daarmee weet je natuurlijk nog niet wat de oorzaak was. Het zou
bijvoorbeeld kunnen dat je aan het ontwikkelen was op die server en dat
een typefout de oorzaak is. Iets anders wat ik zo zou kunnen bedenken is
dat de harddisk van je server misschien vol is, waardoor deze file
'halverwege' niet meer weggeschreven kon worden.

Kijk dus eerst even in die file op de aangegeven plaats om te zien wat
er daar precies aan de hand is - waarschijnlijk is dat al erg
verhelderend ;-)

Bart