[TYPO3-UG Dutch] Parse error: syntax error fout

Martijn de Vries m.devries at mediamere.com
Thu Dec 23 10:46:20 CET 2010

Beste Eef Wesselink,

Bedankt voor uw spoedige reactie! Via de FTP en de website zelf is gewoon
bereikbaar. Na het verwijderen kon ik weer inloggen.

Wederom bedankt voor de prima en snelle support!

Met vriendelijke groet,

Martijn de Vries

Op 23 december 2010 10:42 schreef Eef Wesselink <eef.wesselink at home.nl> het
volgende: