[TYPO3-UG Dutch] MM_forum link naar eigen profiel

Jacco van der Post jacco at id-internetservices.com
Tue Dec 21 19:09:35 CET 2010

Hoi

De link is eigenlijk iets van

/forum/?tx_mmforum_pi1[action]=forum_view_profil&tx_mmforum_pi1[fid]=Lotte

Als je een divje maakt in je homepage template en hieraan een lib
koppelt in typoscript moet de link dus worden

/forum/?tx_mmforum_pi1[action]=forum_view_profil&tx_mmforum_pi1[fid] =

met daarbij gevoegd de huidige ingelogde frontenduser.

In Google kun je vast wel vinden hoe je met TS de gebruikersnaam van de
ingelogde frontenduser kunt opvragen.

grt Jacco

--
Met vriendelijke groet