[TYPO3-UG Dutch] MM_forum link naar eigen profiel

Lotte van Breugel lottevanbreugel at gmail.com
Tue Dec 21 12:06:54 CET 2010

Hallo,

Ik gebruik mm_forum, en nu wil ik een href link naar het eigen profiel
van een bezoeker.

Ik weet dat je via mm_forum een pagina kan maken met de "Gebruikers
instellingen".
Nu is dat niet wat ik zoek, ik zou graag een href link willen naar het
fe profiel zelf. Zoals hier:

http://www.typo3.nl/communicatie/bulletin-board/mode/forum_view_profil/fid/lottevanbreugel/

Nu word er in deze link mijn username gebruikt om naar mijn profiel te linken.
Maar, wat ik wil is een universele link, die naar het profiel kan
linken van alle bezoekers.
De link zou dan op mijn homepage komen te staan, waarbij elke bezoeker
zijn eigen profiel kan bekijken.

Heeft iemand een idee hoe dit zou kunnen? Moet er php gebruikt worden?
Real url? Of kan het veel simpeler?
Ik hoop dat iemand mij kan helpen!!

Groet,

Lotte van Breugel