[TYPO3-UG Dutch] met TS een vertaald tt_news record ophalen

Jigal van Hemert jigal at xs4all.nl
Tue Dec 14 16:24:14 CET 2010

Hoi,

On 14-12-2010 15:57, Rutger Rek wrote:
> CONTENT objecten kan ik niet gebruiken, omdat pidInList verplicht is en
> ik nog geen pid heb. kortom, een kip / ei probleem.

Je hebt vast wel of een aantal pids waar het record in kan wonen of een
sub-boompje met sys_folders waar de tt_news records in staan.

In het eerste geval geef je de lijst van pids op waar het in kan staan,
in het tweede alleen de top van de sub-boom en geef je met recursive = n
het aantal niveaus onder de top waar de records gevonden zouden kunnen
worden.

--
Kind regards / met vriendelijke groet,

Jigal van Hemert.