[TYPO3-UG Dutch] met TS een vertaald tt_news record ophalen

Rutger Rek rutgerrek at hotmail.nl
Tue Dec 14 15:57:28 CET 2010

Hallo allen,

een typoscript vraagje ...

Op dit moment werk ik aan een multi language website met zowel
Nederlandse (default) als Engelse tt_news artikelen. voor het genereren
van een aantal typolinks gebruik ik gegevens van een tt_news record en
de bijbehorende sysfolder.

Het geheel werkt naar behoren voor default languages, maar niet voor
vertaalde records. Ik ben er inmiddels achter dat het RECORDS object
niet werkt voor vertaalde records, met onderstaande code wil ik de pid
achterhalen:

	10 = RECORDS
         10 {
                 source = 2649
                 tables = tt_news
                 conf.tt_news = TEXT
                 conf.tt_news.field = pid
         }

CONTENT objecten kan ik niet gebruiken, omdat pidInList verplicht is en
ik nog geen pid heb. kortom, een kip / ei probleem.

Fanatiek google-en heeft niet mogen baten.

Heeft iemand hier ervaring mee of wellicht een oplossing?

bvd grt Rutger Rek