[TYPO3-UG Dutch] vreemde tekens

Fred Mellink fmlk4u at gmail.com
Mon Dec 6 23:58:39 CET 2010

Trouwens:

Als ik de Rich Text Editor disable en dan bijvoorbeeld één
reëel  € invoer, wordt het goed weergegeven als "één reëel €"

Jammer dat de handige RTE dit probleem heeft. Of kan ik dit verhelpen??

Groeten, Fred

Op 6 december 2010 09:30 schreef Michiel Roos [netcreators] <
michiel at netcreators.com> het volgende:

Hartelijke groeten, Kind Regards,

Fred Mellink