[TYPO3-UG Dutch] custom sorteer/filter veld in tt_news

Jacco van der Post jacco at id-internetservices.com
Fri Dec 3 14:40:40 CET 2010

Op 3-12-2010 14:25, Fred Mellink schreef:
> Weet niemand hier antwoord op ?? Alvast dank voor feedback.
>
> Op 28 november 2010 23:33 schreef Fred Mellink<fmlk4u at gmail.com>  het
> volgende:

Volgens mij heb ik hier al een antwoord op gegeven.. mocht je wellicht
de frontend output bedoelen waar gesorteerd dient te worden (je
omschrijving is dus onduidelijk) op custom fields ipv de backend, dan
lijkt mij dat er een toevoeging geprogrammeerd moet worden in tt_news
zodat er een extra sort field beschikbaar komt in de flexform.

Je zou het ook nog eens kunnen vragen in de tt_news mailinglist.

--
Met vriendelijke groet
Kind Regards

Jacco van der Post