[TYPO3-UG Dutch] Geen link kunnen maken met v4.4.1

Jigal van Hemert jigal at xs4all.nl
Sun Aug 29 18:54:56 CEST 2010

Hoi,

On 29-8-2010 17:08, Jordan van Bergen wrote:
> Die laatste van de XSS bescherming heb ik direct getest omdat dit nog
> steeds het geval is volgens mij. Een klik op een plaatje levert mij in
> IE8 nog wel de volgende melding op:
>
> Internet Explorer has modified this page to help prevent cross-site
> scripting. Click here for more information......

Dank je! De release manager van 4.4 (Benni Mack) had al toestemming
gegeven om dit op te nemen in 4.4, maar geen van de core developers
bleek het nog te hebben gedaan.
'k Heb zojuist maar een verzoekje verstuurd hiervoor.

In 4.5 is het momenteel al wel gerepareerd.
http://bugs.typo3.org/view.php?id=14858

--
Kind regards / met vriendelijke groet,

Jigal van Hemert