[TYPO3-UG Dutch] Geen link kunnen maken met v4.4.1

Jordan van Bergen jordanvanbergen at gmail.com
Sun Aug 29 17:08:58 CEST 2010

Hoi Jigal,

On Sun, 29 Aug 2010 16:45:52 +0200, Jigal van Hemert <jigal at xs4all.nl>
wrote:

> [...]
>installaties.

>Hoogstwaarschijnlijk heeft dit te maken met het feit dat RTE HTMLarea nu
>geheel in ExtJS opgebouwd is. Het vroegere popup scherm is nu een
>zwevend HTML element. De focus is dan verdwenen van de geselecteerde
>tekst en overgegaan naar de aangeklikte tab. Na het aanbrengen van de
>link zal de tekst (nu met link) wel weer geselecteerd worden.

>Bij een CMS als TYPO3 hoeven ze niet jaarlijks een bedrag aan
>licentiekosten voor een closed source CMS te betalen; misschien dat ze
>een deel van die kosten als donatie kunnen geven?

Ik laat ze sowieso 100 euro doneren als ze een site via TYPO3 willen.
Ik heb nu aangegeven dat er 3 mensen vanuit de open source community
vrijwillig tijd hierin gestoken hebben en een beroep gedaan op ze een
donatie te doen. Afwachten of men hier op in gaat of uberhaupt op
reageert.

>Noem ze dan eens de issues die zijn opgelost waar ze (of bezoekers) wel
>last van hadden, zoals:
>- door IE8 compatibiliteitsmodus werd je af en toe uit de backend uitgelogd
>- door de IE8 XSS bescherming werkte de clickEnlarge feature niet meer goed
>- etc.

Die laatste van de XSS bescherming heb ik direct getest omdat dit nog
steeds het geval is volgens mij. Een klik op een plaatje levert mij in
IE8 nog wel de volgende melding op:

Internet Explorer has modified this page to help prevent cross-site
scripting. Click here for more information......

>In ieder geval mooi dat de nieuwste versie van RTE HTMLarea het wel weer
>goed doet!

Ja, dat is super!

Groeten,
Jordan