[TYPO3-UG Dutch] meertaligheid in WEC-based website

Fred Mellink fmlk4u at gmail.com
Sun Aug 29 16:29:48 CEST 2010

Hallo,

Als webmaster van verschillende niet typo3 sites, die ik wil ombouwen heb ik
twee WEC (webempoweredchurch) installaties gedaan met oog op toekomst. Ik
wil de drietalige site www.zending-amazones.nl omzetten. In de nieuw te
bouwen site http://zending-amazones.bb-hosting.org heb ik de drie talen
ingebouwd. Maar nu moet ik het nog zien compleet te maken door de
taalselectie icons (vlaggetjes) op de site waarmee tussen de talen
geschakeld kan worden. Wie heeft ervaring met het WEC pakket ofwel
Tempavoila en meertaligheid en kan me verder helpen?

Op dezelfde wijze wil ik mijn oude site www.vision-4-life.nl/php_NL ombouwen
met WEC pakket. Mijn engelstalige versie is gehacked door een Trojan horse
en het is niet de eerste keer. Vandaar ook overstap naar typo3. Mijn eerste
stappen daarmee: http://wec.vision-4-life.nl

Ook op die site wil ik meertaligheid (Ned/Eng) Bedankt voor je hulp.

--
Hartelijke groeten, Kind Regards,

Fred Mellink