[TYPO3-UG Dutch] Powermail laat alleen eerste fieldset zien

TYPO3 | IcarusVision typo3 at icarusvision.com
Sun Aug 29 12:40:12 CEST 2010

Na wat speurwerk heb ik in ieder geval een mogelijkheid gevonden om het probleem te omzeilen via

fieldset.tx-powermail-pi1_fieldset_X { display:block !important; }

Toch ben ik nog steeds benieuwd waarom ze in eerste instantie op display:none gezet worden, iemand nog een suggestie?

Met vriendelijke groet,

Lars Roubroeks

Op 27 aug 2010, om 12:17 heeft TYPO3 | IcarusVision het volgende geschreven:

Beste lijst,

In een 4.4 installatie met Powermail 1.5.3 (de gepatchte versie die Daniel aangeboden heeft) wordt van alle formulieren alleen de eerste fieldset weergegeven. In de broncode staan de overige fieldsets wel, maar voorzien van style="display:none;". Het is een single-step formulier. Als ik er een multistep van maak met JS of PHP, dan krijg ik netjes de mogelijkheid om naar de volgende fieldset te gaan, maar ik zou het toch echt graag single-step hebben.

Heeft iemand enig idee wat het probleem is en hoe dit op te lossen is?

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Lars Roubroeks