[TYPO3-UG Dutch] Uitgelogt worden uit BE als er nog een BE user inlogt.

Bing van Moorsel | Idar Creative bing at idar.nl
Thu Aug 26 10:46:09 CEST 2010

Hallo Lijst,

Ik gebruik typo3 versie 4.4.

Op het moment dat ik ingelogd ben in de BE en er logt nog een BE gebruiker
in dan word ik uitgelogt. (en andersom)
Dit houd dus in dat we niet tegelijk aan het project kunnen werken. Nu heb
ik al een tijdje op internet gezocht maar ik kan niets vinden wat daar mee
te maken zou kunnen hebben. Overigens hebben we dit probleem ook al is gehad
in een versie 4.3 en ook toen heb ik het niet kunnen oplossen.

We werken vanaf het zelfde IP en heb voor de zekeheid: "Disable IP lock for
user:" aangezet bij beiden gebruikers.

alle tips of suggesties zijn welkom!

Bing