[TYPO3-UG Dutch] Een standaart marker werkt niet in tt_news

Bing van Moorsel | Idar Creative bing at idar.nl
Thu Aug 26 10:25:45 CEST 2010

Hallo beetje late reactie, ben even op vakantie geweest :).

achteraf bleek er een [ë] in de text te zitten en deze werd niet door
gelaten omdat de er iets in typoscript niet goed stond!

alsnog bedankt,
Bing

"Henjo Hoeksma" <hphoeksma at stylence.nl> schreef in bericht
news:mailman.1.1277922867.30243.typo3-ug-dutch at lists.typo3.org...