[TYPO3-UG Dutch] CCT Based content en TinyMCE RTE

Kobbe van Daatselaar KDaatselaar at zigwebsoftware.nl
Wed Aug 25 15:51:16 CEST 2010

Hallo groep,

ik ben vandaag aan de slag gegaan met CCT.
Ik loop nu tegen een probleempje aan met TinyMCE RTE en CCT.
Als ik content wil invoeren in de editor krijg ik een JS error (zowel
in IE als FF):

Fout: r is undefined
Bronbestand: /typo3conf/ext/tinymce_rte/res/tiny_mce/tiny_mce_gzip.js (
http://kennemerhave-cms.kdaatselaar.devbox.nl/typo3conf/ext/tinymce_rte/res/tiny_mce/tiny_mce_gzip.js
)
Regel: 130

In andere (niet CCT) pagina's met de editor krijg ik deze melding
niet.
Ik heb reeds getracht om de niet gzip versie te laden, deze geeft
echter dezelfde error.

Ik gebruik:
- Typo3 4.4.2
- CCT Based content 1.2.1
- TinyMCE RTE 0.6.1 (ook met versie 0.5.1 en 0.6.0 krijg ik dezelfde
error)

Is dit een bug en zo ja, kan ik deze ergens melden?
Is er een workaround beschikbaar?

Alvast bedankt voor de info.

Groeten,
Kobbe