[TYPO3-UG Dutch] Allemaal vraagtekens in de backoffice ; -) LOL maar niet echt de bedoeling?

Jordan van Bergen jordanvanbergen at gmail.com
Wed Aug 25 09:34:42 CEST 2010

Hoi Jigal,

Ik doe op 1 ding na standaard wat je aangeeft:

>- upgrade wizard alle stappen doorlopen
>- database analyzer laten lopen
>- typo3temp en subdirectories (behalve llxml) legen
>- typo3conf/tempCACHED_* bestanden verwijderen
>- in backend alle caches leeggooien

Ik deed alleen deze nooit:

>- typo3temp en subdirectories (behalve llxml) legen

en daar zat het probleem. Ik heb trouwens gewoon gedaan wat Daniel
aangaf en ik heb echt de hele /typo3temp directory leeggepleurd ;-).
Er stond dus niets meer in. De iconen doen het weer ;-) LOL. Dat werkt
een stuk fijner zo. Dat is me tot nu toe dus alleen bij deze ene
website overkomen. In het vervolg weet ik wat ik moet doen om dit op
te lossen mocht het nog een keer voorkomen.

Dank voor het antwoord dat een mooi werkende backoffice op heeft
geleverd ;-)

Groeten,
Jordan